محققان دانشگاه هاروارد از احتمال وجود فرازمینی‌ها در زمین خبر دادند! چرا آیفون ۱۵ نمی‌تواند Apple Intelligence را اجرا کند؟ اپل آموزش مدل هوش مصنوعی‌اش را با پردازنده‌های گوگل انجام داده است گوگل به کمک هوش مصنوعی، فناوری ضدسرقت را به گوشی‌های اندروید می‌آورد کدمورس جدید امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش روش فعال‌کردن بسته اینترنت رایگان (ویژه ایام انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش «اپل آیدی» رسماً به «اپل اکانت» تغییرنام داد همه چیز درباره Apple Intelligence، هوش مصنوعی شرکت اپل + ویژگی‌ها فوری | «همستر کامبت» در صرافی کوکوین پیش‌فروش می‌شود + جزئیات پرافیت مهم است یا تعداد سکه؟ + پاسخ اکانت رسمی «همستر کامبت» دستگاه‌های که از watchOS ۱۱ پشتیبانی می‌کنند نوکیا فناوری تماس تلفنی با صدای سه‌بعدی را معرفی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) ۳۴ میلیون نفر در کشور گیمر هستند کدمورس جدید امروز همستر کامبت (دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش اولین جزئیات از عرضه ۳ کنسول جدید ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ آیا دوباره زمان اعتماد به پنکه‌ها فرا رسیده است؟ + روش‌های استفاده درست از پنکه فهرست دستگاه‌هایی که iOS ۱۸ و iPadOS ۱۸ را دریافت می‌کنند کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند
سرخط خبرها
هشدار محققان:

کارت‌های بانکی تقلبی، یک دقیقه‌ای ساخته می‌شوند

  • کد خبر: ۳۳۸۶۱
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
  • ۲
کارت‌های بانکی تقلبی، یک دقیقه‌ای ساخته می‌شوند
یک محقق امنیتی انگلیسی هشدار داده که برای ساخت یک کارت اعتباری تقلبی با استفاده از اطلاعات مسروقه دیگر کارت‌ها به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است.
به گزارش شهرآرانیوز، لی آن گالووی گفته است هنوز هم می‌توان با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در ریزتراشه‌ها و کد‌های پین کارت‌های اعتباری و غیرتماسی بانکی نسخه‌های تقلبی آن‌ها را تولید کرد.
 
وی افزوده که با کپی کردن این اطلاعات روی کارت‌های خام می‌توان کارت‌های اعتباری و بانکی تقلبی تولید کرد که برای نقل و انتقال پول از طریق دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های پوز قابل استفاده هستند.
این محقق تصریح کرده برای ساخت یک کارت اعتباری تقلبی با استفاده از اطلاعات مسروقه دیگر کارت‌ها به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است. وی با استفاده از این روش کارت‌های تقلبی متنوعی را که در اصل متعلق به ۱۱ بانک در آمریکا، انگلیس و کشور‌های اروپایی بوده‌اند، تولید کرده است.

به گفته وی اطلاعات کارت‌های اعتباری چهار بانک از یازده بانک مذکور بر روی نوار‌های مغناطیسی قابل چسباندن بر روی کارت‌های اعتباری قدیمی قابل کپی کردن است و از این طریق می‌توان برای سرقت پول اقدام کرد. این مشکل در کارت‌های شرکت‌های ویزا و مسترکارت که در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، وجود دارد.

نکته جالب اینکه علیرغم شناسایی این مشکل برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ و انجام برخی به روزرسانی‌های امنیتی برای مقابله با آن هنوز هم می‌توان از آن برای سرقت اطلاعات بانکی استفاده کرد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Enayatollah
Finland
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
خوش آمدید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
0
عالی هست اگر ببینم ساختار هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->